Voorbereiding - Reisverslag uit Velden, Nederland van John Hermkes - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Velden, Nederland van John Hermkes - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Door: John Hermkes

Blijf op de hoogte en volg John

14 Oktober 2019 | Nederland, Velden

Nog een week en dan gaat het gebeuren !
Langzaam maar zeker merk ik dat de reiskriebels weer komen.
Gelukkig is alles al goed geregeld : het visum is verzorgd en de reispapieren en tickets zijn al in mijn bezit.
De lijst met alles wat ik mee moet nemen, wil ik nog een keer grondig doornemen.
Zeker de medicijnen en eerste hulp spullen wil ik in orde maken.
Ik houd jullie op de hoogte.
Groetjes, John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Velden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

14 Oktober 2019

Voorbereiding
John

Reislustig type

Actief sinds 14 Okt. 2019
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 2797

Voorgaande reizen:

13 Oktober 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

14 Oktober 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

14 Oktober 2019 - 31 December 2019

Mijn eerste reis

Landen bezocht: