Reisverslag 17 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van John Hermkes - WaarBenJij.nu Reisverslag 17 - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van John Hermkes - WaarBenJij.nu

Reisverslag 17

Door: JohnHermkes

Blijf op de hoogte en volg John

07 November 2019 | Vietnam, Hanoi

Donderdag, 7 november 2019 - Terug naar Hanoi

Dit wordt een van de laatste verslagen vanuit Vietnam.
Vandaag zijn we van Sapa weer terug gereden naar Hanoi.
We hadden gisteren erg veel geluk met het weer, want vanmorgen regende het flink en ook onderweg naar Lao Cai verbeterde het niet veel.
Het duurde even voordat we uit Sapa weg waren. Het was een grote chaos in de straat van het hotel en daarna was het niet mogelijk de parkeerplaats, waar opnze reisbus stond, op te rijden, omdat die geblokkeerd was.
Onderweg ook nog een aanrijding tussen twee scooters. De weg was slecht , met veel haarspeldbochten en ongelijke stukken. Enkele reisgenoten zijn wagenziek geworden, ook omdat de chauffeur nogal pittig reed.
Gelukkig reden we bij Lao Cai de snelweg op, waarna het allemaal iets rustiger ging. Onderweg twee stops gemaakt voor toiletbezoek en iets te kopen en om 16.00 uur waren we weer terug in ons hotel Hong Ha.
Lekker gedoucht en het koffer weer goed ingeruimd.
Nu wachten we tot 19 uur, want dan hebben we ons afscheidsdiner !!
Morgen hebben we dan nog een vrije dag in Hanoi en ook mogen we onze hotelkamer gebruiken tot 18.00 uur.
Om 21.00 uur worden we naar de luchthaven gebracht. Onze vlucht is om 0.40 uur. Het wordt een lange, lange reis terug naar huis.
Ik hoop jullie morgen te kunnen mailen.
Groetjes, John

• 07 November 2019 - 13:53

Carla:

Hoi John. Jij hebt daar live genoten en ik hier van jouw verslagen. Ik wens je een goede vlucht. Wie weet tot snel bij de foto's. Groet, Carla.